wtorek, 1 marca 2016

Co na śniadanie?

Każdy swój dzień rozpoczynam od szklanki ciepłej wody z cytryną, później koktajl owocowy. Ok. godziny 10 jem zwykle śniadanie. Kiedyś była to zawsze owsianka, jaglanka lub gryczanka. Po czasie zwyczajnie mi się znudziła. Nie zrezygnowałam z niej lecz jem ją na zmianę z innymi potrawami. Poniżej przedstawiam moje pomysły na pyszne i zdrowe śniadanie.

#1 KANAPKI na domowym chlebie z awokado, serem żółtym, kiełkami buraka (smakują jak ugotowane buraki) i sezamem, do tego kilka pomidorków koktajlowych

















#2 KASZA JAGLANA
-1/3 szklanki suchej kaszy jaglanej
-łyżeczka siemienia lnianego
-szklanka mleka sojowego
-gruszka
-orzechy włoskie

Kaszę gotowałam na mleku sojowym z dodatkiem siemienia lnianego przez ok. 15 min. Pod koniec dodałam pokrojoną gruszkę i gotowałam jeszcze przez ok.5 min do uzyskania pożądanej konsystencji. Przełożyłam do miski i posypałam orzechami włoskimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz