wtorek, 1 marca 2016

Szybki i smaczny posiłek do pudełka

5 dni w tygodniu w mojej torbie oprócz kilogramów książek znajduje się pudełko ze zdrowym lunchem. Moim absolutnym faworytem jest kasza jaglana. Smaczna zarówno na słodko jak i w wersji wytrawnej. Dzisiaj proponuję ją w zestawieniu z warzywami korzeniowymi i marchewką oraz wędzonym łososiem.

Składniki:
-pół szklanki suchej kaszy jaglanej
-1 marchew
-1/3 cukinii
-pół selera
-kiełki
-3 plastry wędzonego łososia
-łyżeczka ziół prowansalskich

Przepłukaną w ciepłej wodzie kaszę gotowałam ok. 15 min. z dodatkiem ziół. Pokrojoną w plasterki marchewkę, cukinię oraz seler podsmażyłam lekko na oliwie. Wszystko wymieszałam i na koniec dodałam wędzonego łososia oraz kiełki.

Mimo, że posiłek był zimny na smaku nic nie stracił.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz